POVRAT I REKLAMACIJA KUPLJENIH PROIZVODA
1. Upute za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovog ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Organic Hub d.o.o., Senjska 39, 47000 Karlovac ili elektroničkom poštom na [email protected], u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona i adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i naš priloženi obrazac za jednostrani raskid ugovora.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti ovdje.
Potvrdu primitka obrasca za jednostrani raskid ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektronskom poštom.
a) Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je roba koja je predmet ovog ugovora predana u posjed Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili.
b) Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.
c) Povrat robe: robu pošaljite bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Adresa za slanje povrata robe:
Organic Hub d.o.o., Senjska 39, 47000 Karlovac
Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka gore navedenog roka pošaljete robu na navedenu adresu.
d) Izravne troškove povrata robe morate iznositi sami
e) Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe: odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
f) Kupac nema pravo na jednostrani raskid sporazuma ako je predmet sporazuma lako pokvarljiva roba ili roba koja ima kratki rok valjanosti ili ako je predmet ugovora zapečaćena roba koja je bila otpečaćena/otvarana nakon dostave, pa je iz zdravstvenih ili higijenskih razloga neprikladna za povratak. Kupac nema pravo na jednostrani raskid sporazuma u slučaju usluga koje je prodavatelj pružio u cijelosti, a čije je ispunjenje započelo uz izričit prethodni pristanak kupca i uz njihovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid sporazuma u ovom segmentu ako se usluga u potpunosti pruži.
2. Reklamacija dostavljenih artikala
Svi proizvodi su detaljno pregledani prije dostave i isporučeni neoštećeni u ispravnom stanju. Vaše ćemo proizvode brižno zapakirati u naše kutije za dostavu kako bi do Vas stigli neoštećeni, isključivo u originalnoj ambalaži.
Kupac ima pravo na povrat robe prodavatelju nakon dostave ukoliko mu je:
• isporučena roba koju nije naručio
• isporučena roba kojoj je istekao rok trajanja, i/ili
• isporučena roba koja ima grešku ili vidljiva oštećenja.
U Organic Hubu želimo imati zadovoljne kupce. Ukoliko niste zadovoljni proizvodom možete ga vratiti o svom trošku u roku od sedam dana nakon primitka robe. Prodavatelj će odobriti povrat robe i storniranje narudžbe nakon prijema opravdane reklamacije u pisanom obliku koju vas molimo da nam pošaljete putem e-maila: [email protected]
Proizvod mora biti vraćen u originalnom pakiranju, nekorišten i neoštećen (ukoliko razlog reklamacije nije oštećenje proizvoda) uz originalni račun koji je kupac dobio uz dostavljene artikle. U protivnom, nećemo uvažiti reklamaciju. Zamjenu artikla moguće je obaviti u roku sedam dana od dana primitka proizvoda, ukoliko je zamjenski artikl dostupan. Ne vršimo povrat novaca, već isključivo zamjenu artikla. Kupac snosi troškove povrata robe na adresu web trgovine tvrtke Organic Hub d.o.o. te troškove dostave zamijenjenog proizvoda na adresu kupca.
Molimo uvažite zakonski propisani rok od 15 dana za odgovor na Vaš prigovor.
Važna napomena: ako prilikom preuzimanja pošiljke primijetite oštećenje iste, molimo vas da na to odmah ukažete dostavljaču i zajedno s njim otvorite pošiljku. Ako je bilo koji od proizvoda oštećen, zajedno s dostavljačem napravite zapisnik o oštećenju pošiljke s vašim potpisom i potpisom dostavljača. Jedan primjerak zapisnika ostaje vama, a drugi dostavljaču. Molimo vas da nas kontaktirate vezano uz nastalo oštećenje kako bismo vam u što kraćem roku nadoknadili nastalu štetu.
3. Odgovornost za materijalne nedostatke
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, na odnose između potrošača (krajnjeg korisnika) i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21) o odgovornosti za materijalne nedostatke.
Potrošač je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka bez odgađanja a najkasnije u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Kao prodavatelj ne odgovaramo za materijalni nedostatak prodane stvari koji se pokaže nakon proteka dvije godine od prodaje stvari.
4. Obavijest potrošačima o podnošenju pisanih prigovora
Sukladno odredbama članka 10. St.3 Zakona o zaštiti potrošača, obavještavamo vas da nam svoj pismeni prigovor možete uputiti:
a) poštom na adresu Organic Hub d.o.o. Senjska 39, 47 000 Karlovac
b) e-mailom na adresu [email protected]
Potvrdu primitka vašeg prigovora poslat ćemo vam u najkraćem mogućem roku, a pismeni odgovor na zaprimljeni prigovor primit ćete najkasnije u roku od 14 dana od zaprimljenog prigovora.
5. Online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju moguće je rješavati putem ODR platforme kojoj možete pristupiti klikom na link: ODR platforma za rješavanje sporova. To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.